Wyniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest wynajem dmuchanych urządzeń wraz z osobami do obsługi tych urządzeń, osoby do malowania twarzy oraz klauna, który poprowadzi zabawy i konkursy z nagrodami podczas pikniku rodzin zastępczych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest wynajem dmuchanych urządzeń wraz z osobami do obsługi tych urządzeń, osoby do malowania twarzy oraz klauna, który poprowadzi zabawy i konkursy z nagrodami podczas pikniku rodzin zastępczych.Szczegóły informacji
Przedmiotem zamówienia jest wynajem dmuchanych urządzeń wraz z osobami do obsługi tych urządzeń, osoby do malowania twarzy oraz klauna, który poprowadzi zabawy i konkursy z nagrodami podczas pikniku rodzin zastępczych.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2015-06-03 15:30:00
Ogłoszono dnia: 2015-05-25 przez Zofia Mielcarek
Treść:
1. Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie
Zaprasza do składania ofert na:
2 . Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem dmuchanych urządzeń wraz z osobami do obsługi tych urządzeń, osoby do malowania twarzy oraz klauna, który poprowadzi zabawy i konkursy z nagrodami podczas pikniku rodzin zastępczych. Realizację pikniku przewiduje się
na 27 czerwca 2015 roku. Wykonawca przedmiotu zamówienia ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników/użytkowników urządzeń.
na 27 czerwca 2015 roku. Wykonawca przedmiotu zamówienia ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników/użytkowników urządzeń.
Parametry:
1. 1 szt. duża dmuchana zjeżdżalnia,
2. 1szt. dmuchany zamek do skakania z kolorowymi piłeczkami,
3. 2 szt. dmuchanych urządzeń dla dzieci w wieku 2-4 lata,
3. 1 osoba do malowania twarzy,
4. 1 animator/klaun, który poprowadzi zabawy i konkursy dla dzieci z nagrodami, w tym zabawy z chustą animacyjną.
Czas wynajmu: od 10.00 do 13.30.
3.Termin składania ofert: 3 czerwca 2015r. do godz. 15.30.
4. Miejsce i sposób złożenia ofert:
1. Oferta złożona w formie pisemnej przesłana drogą pocztową (Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie z dopiskiem
„Piknik integracyjny”, liczy się data wpływu, a nie data stempla pocztowego),
faxem (nr 068 383 0202) lub e – mail na adres pcpr@krosno –odrz.pl
Centrum Pomocy Rodzinie ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie z dopiskiem
„Piknik integracyjny”, liczy się data wpływu, a nie data stempla pocztowego),
faxem (nr 068 383 0202) lub e – mail na adres pcpr@krosno –odrz.pl
2. W Formularzu ofertowym należy wskazać cenę oferty netto oraz brutto za całą usługę oraz poszczególne elementy. Cena winna być wyrażona cyfrą oraz słownie.
3. Ważną uznaje się ofertę zarejestrowaną w referacie organizacyjno – administracyjnym PCPR w terminie wyżej wskazanym.
5. Wymagania jakie powinien spełniać Wykonawca zamówienia w zakresie dokumentów (wpis do KRS lub inny dokument zezwalający na prowadzenie działalności gospodarczej
w przedmiotowym zamówieniu).
6. Przy wyborze oferty decyduje cena, różnorodność atrakcji, doświadczenie w prowadzeniu imprez integracyjnych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków Zamówienia, w przypadku ceny nie mieszczącej się w możliwościach finansowych Jednostki,
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia ogłoszenia w w/w przedmiocie zamówienia.
9. Z Wykonawcą zostanie podpisania umowa na wykonanie usługi.
10. Termin wykonania usługi może ulec zmianie wyłącznie ze strony Zamawiającego.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest wynajem dmuchanych urządzeń wraz z osobami do obsługi tych urządzeń, osoby do malowania twarzy oraz klauna, który poprowadzi zabawy i konkursy z nagrodami podczas pikniku rodzin zastępczych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest wynajem dmuchanych urządzeń wraz z osobami do obsługi tych urządzeń, osoby do malowania twarzy oraz klauna, który poprowadzi zabawy i konkursy z nagrodami podczas pikniku rodzin zastępczych.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Zofia Mielcarek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-05-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Mielcarek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-05-25 13:55:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-05-25 13:57:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-06-11 13:18:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1907 raz(y) |