ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zorganizowanie pikniku integracyjnego dla rodzin zastępczych Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zorganizowanie pikniku integracyjnego dla rodzin zastępczych

Szczegóły informacji

Zorganizowanie pikniku integracyjnego dla rodzin zastępczych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2015-05-19 15:30:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie

Ogłoszono dnia: 2015-05-08 przez Dorota Stachera

Treść:

Zapytanie ofertowe o wartości nieprzekraczającej 30 000 Euro
1. Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie
Zaprasza do składania ofert na:
2 . Przedmiot zamówienia:
Zorganizowanie pikniku integracyjnego dla rodzin zastępczych w dniu 27 czerwiec 2015r. w godzinach 10.00 – 15.30., przewidywana liczba uczestników: łącznie około 150 osób (osoby dorosłe wraz z wychowankami rodzin).
Piknik integracyjny może być zorganizowany na terenie gminy Krosno Odrzańskie lub gmin ościennych na terenie powiatu krośnieńskiego w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego. Od Wykonawcy, Zamawiający nie wymaga zapewnienia dojazdu uczestnikom imprezy. Zamawiający preferuje zorganizowanie pikniku na świeżym powietrzu, na terenie trawiastym, z akwenem wodnym, węzłem sanitarnym (toalety, umywalki, bieżąca woda, mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy) i pomieszczeniem gospodarczym na przygotowanie posiłków.
W przypadku niekorzystnej aury Wykonawca zapewnia teren zadaszony, wyposażony
w stoliki i miejsca siedzące, spełniający warunki sanitarne oraz bezpieczeństwa.
Wykonawca we własnym zakresie ma obowiązek zagwarantować:
- usługę gastronomiczną (kiełbaski z grilla, hot- dogi, frytki, pieczywo, kawa, herbata, cukier, talerzyki, sztućce i kubeczki jednorazowego użytku),
- przygotowanie konkursów, gier i zabaw (np. łowienie ryb ze stawu, konkurs strzelecki, przeciąganie liny),
- nagrody dla uczestników konkursów i zabaw,
- zapewnienie wjazdu na teren rekreacyjny zaproszonym gościom,
- zapewnienie terenu do przeprowadzenie pokazów specjalistycznych,
- zapewnienie terenu do przeprowadzenia zajęć przez animatora,
- zapewnienie terenu do rozłożenia namiotów i zamków dmuchanych,
- plac do parkowania pojazdów uczestników pikniku,
3.Termin składania ofert: 19 maj 2015r. do godz. 15.30.
4. Miejsce i sposób złożenia ofert:
    1. Oferta złożona w formie pisemnej przesłana drogą pocztową (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie z dopiskiem „Piknik integracyjny”, liczy się data wpływu, a nie data stempla pocztowego), faxem (nr 068 383 0202) lub e – maill na adres pcpr@krosno –odrz.pl
    2. W Formularzu ofertowym należy wskazać cenę oferty netto oraz brutto za całą usługę oraz poszczególne elementy. Cena winna być wyrażona cyfrą oraz słownie.
    3. Ważną uznaje się ofertę zarejestrowaną w referacie organizacyjno – administracyjnym PCPR w terminie wyżej wskazanym.
5. Wymagania jakie powinien spełniać Wykonawca zamówienia w zakresie dokumentów (wpis do KRS lub inny dokument zezwalający na prowadzenie działalności gospodarczej
w przedmiotowym zamówieniu).
6. Przy wyborze oferty decyduje cena, warunki plenerowe, różnorodność atrakcji, doświadczenie w prowadzeniu imprez integracyjnych).
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków Zamówienia, w przypadku ceny nie- mieszczącej się w możliwościach finansowych Jednostki),
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia ogłoszenia w w/w przedmiocie zamówienia.
9. Z Wykonawcą zostanie podpisania umowa na wykonanie usługi.
10. Termin wykonania usługi może ulec zmianie wyłącznie ze strony Zamawiającego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dorota Stachera
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-05-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Stachera
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-05-08 12:27:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-05-08 12:29:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-06-02 11:34:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2035 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony