ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: REFERENT ds. obsługi sekretariatu i interesantów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: PCPR w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2023-08-07

Ogłoszono dnia: 2023-08-07

Termin składania dokumentów: 2023-08-25 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2023

Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe lub minimum średnie.
  2. Obywatelstwo polskie.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
  6. Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym w zakresie ustawy o samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego.
  7. Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office), Internetu ( w tym E-PUAP, pakiet pocztowy) oraz urządzeń biurowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach w administracji publicznej.
  2. Minimum 2-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
  3. Wysoka kultura osobista i postawa etyczna.
  4. Rzetelność, dokładność, systematyczność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, wysoki poziom komunikacji werbalnej i pisemnej.
  5. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Referenta.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania sekretariatu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
  2. Obsługa sekretariatu w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz obsługa interesanta w ramach pierwszego kontaktu.
  3. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
  4. Przygotowywanie zarządzeń zleconych przez Dyrektora i prowadzenie ich ewidencji.
  5. Prowadzenie rejestru dokonywanych w Centrum kontroli i audytów.
  6. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników Centrum.
  7. Wystawianie druków delegacji służbowych i prowadzenie ich rejestru.
  8. Prowadzenie ewidencji wyjazdów samochodem służbowym i przyjmowanie wniosków.
  9. Prowadzenie spraw z zakresu rozliczania zużycia paliwa samochodu służbowego.
  10. Gospodarowanie artykułami biurowymi i środkami czystości.
  11. Dokonywanie okresowych ocen sprawności sprzętu biurowego i przygotowanie wniosków o doposażenie Centrum w dodatkowy sprzęt oraz urządzenia i meble.
  12. Aktualizacja informacji i ogłoszeń zamieszczanych przez Centrum na tablicach informacyjnych oraz zamieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej.
  13. Prowadzenie rejestru pieczęci, pieczątek i stempli używanych w Centrum, zamawianie pieczęci i pieczątek, kasacje.
  14. Prowadzenie wypożyczalni sprzętu dla osób niepełnosprawnych (umowy, ewidencja).
  15. Prowadzenie archiwum Centrum.
  16. Organizowanie i obsługa narad, spotkań, komisji i konferencji organizowanych przez Dyrektora.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

a) Wymiar czasu pracy: pełny etat.
b) Miejsce pracy: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim.
c) Początek zatrudnienia : wrzesień  2023r.
d) Praca przy komputerze.
e) Praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientami, jak również kontaktu telefonicznego.
f) Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy.

V. Wymagane dokumenty:

1.    list motywacyjny,
2.    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na danym stanowisku;
3.    kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach niezbędne do wykonywania pracy na danym stanowisku;
4.    kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie  (PLIKI DO POBRANIA - załącznik nr 1).
5.    oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6.    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7.    oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe
8.    dokumenty przedkładane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą "za zgodność z oryginałem".
 
- Dodatkowe:
 
1.    życiorys – curriculum vitae – w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych nie wymienionych w art. 22 1 § 1. Kodeksu  Pracy
2.    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, innych niż  wymienione w pkt. IV a - w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych nie wymienionych w art. 22 1 § 1. Kodeksu  Pracy;
3.    kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, innych niż  wymienione w pkt. IV a - w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych nie wymienionych w art. 22 1 § 1. Kodeksu  Pracy;
4.    kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie, innych niż  wymienione w pkt. IV a - w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych nie wymienionych w art. 22 1 § 1. Kodeksu  Pracy;
5.    kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, inne niż wymienione w pkt. IV a - w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych nie wymienionych w art. 22 1 § 1.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-08-25 00:00:00
b. Sposób:
Wymienione dokumenty należy złożyć do dnia 25.08.2023r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO REFERENTA” w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, w Sekretariacie (pokój 02) lub drogą pocztową (liczy się data wpływu do PCPR) na niżej podany adres:
 
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10B
66 – 600 Krosno Odrzańskie
c. Miejsce:
a) dokumenty, które wpłyną niekompletne lub po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane;
b) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim;
c) osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do  dalszego postępowania,  zostaną poinformowane telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane,
d) dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostały zatrudnione, będą przechowywane przez okres
3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru, a następnie zostaną trwale zniszczone; Dokumenty kandydata wybranego i zatrudnionego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim zostaną włączone do jego akt osobowych,
e) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PCPR, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim
(66-600) przy ulicy Piastów 10B. Z administratorem można skontaktować się mailowo: sekretariat@pcpr.powiatkrosnienski.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo: inspektor@4consult.com.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie art. 9 RODO w przypadku danych dotyczących zdrowia.
4) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów.
6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
7) Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony