ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Referatu Organizacyjno-Administracyjnego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: PCPR w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2019-08-07

Ogłoszono dnia: 2019-08-07

Termin składania dokumentów: 2019-08-20 14:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2019

Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe o kierunku:  administracja, ekonomia, politologia.
  • minimum 5 – letni staż pracy w administracji publicznej,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kadrami, zamówieniami publicznymi oraz innymi sprawami związanymi z administracją publiczną,
  • znajomość przepisów z zakresu: prawa pracy, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz przepisów wykonawczych do ustawy, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o rehabilitacji społecznej, zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o narodowym zasobie archiwalnym oraz archiwach,
  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
  • obywatelstwo polskie;
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  • nieposzlakowana opinia;
b. Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
  • dyspozycyjność;
  • umiejętność organizacji i planowania pracy;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania Referatu Organizacyjno - Administracyjnego;
  • nadzór i kontrola nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zadań merytorycznych w/w Referacie;
  • kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników Jednostki,
  • opracowywanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia w Jednostce,
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym list płac,
  • prowadzenie ewidencji umów zleceń,
  • wydawanie pracownikom wszelkich zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy (wyjść prywatnych, nadgodzin, dni ustawowo wolnych od pracy),
  • przygotowywanie i prowadzenie procesu rekrutacji kandydatów na stanowiska urzędnicze oraz pomocnicze w Jednostce,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innej dokumentacji obowiązującej przyjmowanego oraz zwalnianego pracownika,
  • planowanie budżetu w zakresie wynagrodzeń pracowników (w tym dodatki stażowe, funkcyjne, nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne i inne),
  • ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie planów urlopowych,
  • nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,
  • asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,
  • planowanie terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych na stanowiskach pracy,
  • opracowywanie dokumentacji oraz przepisów wewnętrznych (regulaminy: organizacyjny, wynagradzania, pracy oraz statutu,  instrukcji, zarządzeń),
  • przygotowywanie arkuszy okresowej oceny pracownika zatrudnionego w pcpr zgodnie z regulaminem,
  • przygotowywanie planu zamówień publicznych na rok następny,
  • przygotowywanie oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych (ogłoszenia, ewidencja, sprawozdania, zawieranie umów z Wykonawcami),
  • zaopatrywanie Jednostkę w materiały biurowe, środki czystości, sprzęt i meble biurowe z zachowaniem przepisów ustawy Pzp, Regulaminu zamówień publicznych poniżej 30 000 Euro,
  • opracowywanie dokumentacji oraz procedur związanych z archiwizacją dokumentów pcpr (Instrukcja Kancelaryjna, Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt, Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt), uzgadnianie dokumentacji z Archiwum Państwowym,
  • prowadzenie archiwum Jednostki zgodnie z obowiązującą dokumentacją,
  • obsługa kancelaryjna pcpr,
  • sporządzanie rocznego planu kontroli w oparciu o plany poszczególnych działów pcpr,
  • udział w kontrolach wewnętrznych Jednostki oraz zewnętrznych Jednostek podległych merytorycznie pcpr,
  • prowadzenie oraz nadzór nad wypożyczalnią sprzętu rehabilitacyjnego,
  • opracowywanie projektów uchwał zgodnie z zasadami techniki legislacyjnej kierowanych do prac Zarządu oraz Rady Powiatu,
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz udzielanie odpowiedzi w tym zakresie,
  • zarządzanie mieniem pcpr,
  • prowadzenie rejestru upoważnień, zarządzeń, zaświadczeń, druków ścisłego zarachowania,
  • nadzór nad prowadzeniem strony internetowej,
  • przekazywanie zużytego sprzętu do utylizacji,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego,

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • planowana data zatrudnienia: od 1 września 2019r.,
  • praca w głównej siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie,
  • wymagany kontakt osobisty i telefoniczny z klientami i partnerami PCPR w Krośnie Odrzańskim,
  • umowa o pracę na zastępstwo w wymiarze pełnego etatu. Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem Wynagradzania Pracowników PCPR w Krośnie Odrzańskim. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem,
  • normy czasu pracy: praca w podstawowym systemie czasu pracy, co do zasady czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy

V. Wymagane dokumenty:

  • Curriculum Vitae (CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje pożądane na danym stanowisku pracy (np. świadectw, certyfikatów, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach),
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie kandydata o przetwarzaniu danych osobowych niezbędnych w procesie rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady  (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych.
Wybrany kandydat na stanowisko urzędnicze zobowiązany będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-08-20 14:00:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, sekretariat, p. 02. Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Kierownika Referatu Organizacyjno - Administracyjnego”.
 
Termin składania ofert: do 20 sierpnia 2019r. do godz. 14:00.
Oferty, które wpłyną do PCPR w Krośnie Odrzańskim po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%
 
O terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim oraz na tablicy ogłoszeń PCPR w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10B.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony